torstai 9. toukokuuta 2013

Palloja hupparissa

Olen ihastunut ihan totaalisesti puuvillaneulokseen <3 Se on pehmeää,joustaa pikkasen mutta ei liikaa, kuosit on ihania ja sitä on hauska ommella. Majapuun nettikaupasta löytyy vaikka millä mitalla ihania kuoseja. Pääsin ennakkoon tutustumaan niihin yrityksen fb-sivuilla ja ehdin 3 päivää pähkäillä mitä uutuuksista otan. Kysyi lapsilta mielipidettä ja sunnuntai-iltana pari viikkoa sitten meinasi lähteä mopo käsistä kun piti monessa värissa saada samaa kangasta. Lapset sai palomiehia sekä siihen sopivia palloneuloksia ja itse ihastuin limeen palloneulokseen. Siitä piti saada itselle huppari.

Kaavan metsästys siis alkakoon :D Päädyin lopulta Ottobre Woman 5/2011 Velourhupparin kaavaan, josta piirsin koon 34. Mulla oli aavistus että miten malli mulle sattuu...oikein osui, aika paljon sai muokata että kävi mun kropalle. Tässä oli kiva että takakappale on kahdesssa osassa,joka helpotti huomattavasti kaavan muokkaamista sopivaksi. Huppu on vuoritettu valkoisella trikoolla ja lisätty resori kaavasta poiketen, halusin hupun sauman piiloon. Taskut ovat myös erilaiset mitä ohjeessa. H

 Valmista tuli silti, neppareihin olen niin rakastunut että en tälläkään kertaa malttanut olla laittamatta niitä, jotenkin tuli fiilis että tää ei olis niin urheilullinen ja kävis paremmin farkkujen kanssa. Eli juuri sitä mitä hain :D Pitkät hiharesorit tuntuu ihanalle, onneksi laitoin :)

Tässäpä loistava asuste tulevaan SaVa goes kevätristeilylle Tallinnaan <3






3 kommenttia: